‘De wijze waarop en met wie je het BGT-beheerproces vastlegt’
De Basisregistratie Grootschalige Topografie (BGT) is onlangs ingevoerd. Net als voor de andere basisregistraties, zullen de interne beheerprocessen ingericht en beschreven moeten zijn. Dat is nodig om ervoor te zorgen dat de kwaliteit van het beheer en gebruik is gewaarborgd. Bij de inrichting van deze processen is aandacht nodig voor de drie niveaus: operationeel, tactisch en strategisch. Geon heeft hier zelf ervaring mee opgedaan in de opbouwfase van de BGT. Daarbij zijn onze adviseurs in de afgelopen tien jaar vaak betrokken bij het inrichten van beheerprocessen voor de BAG en geo-informatie in brede zin. Geon draagt graag haar kennis en ervaring aan u over op het moment dat u begint met het organiseren van uw BGT beheerprocessen. In een korte interactieve sessie (2,5 uur) informeren wij de betrokken medewerkers en belanghebbenden over de inhoudelijke aandachtspunten en het traject om gezamenlijk de beheerprocessen in te richten en te beschrijven. Deze sessie is zeer geschikt om uit te voeren bij de start van het traject.
de verantwoordelijke manager, de informatiemanager, de BGT- beheerder(s), de geo-specialist(en) en data-specialist(en).
Naast een inleiding en uitleg over de ins en outs van de BGT, zullen wij in de workshop de volgende zaken voor u op een rij zetten:
Deze startsessie duurt 2,5 uur. In overleg is het mogelijk deze workshop in te korten of uit te breiden
nader te bepalen
Incompany of bij Geon
€ 350,- exclusief BTW per organisatie.
Aan het einde van deze workshop hebben de deelnemers: